Subscribe:

Album

2007年12月11日

All day classes cancelled on Dec 11

今天早上我睡到九點左右,

嗜睡症又犯了,足足睡了八個半小時,

然後室友跟我說:「今天不用上課,因為雪太大。」

我馬上看看窗戶外說:「還好啊!」





我心裡想,也沒有比前一個周六的雪還大啊!

後來我就上weather.com,原來是中西部有Storm,

可是我們外面其實是是細雪而已。

(也許是我這個笨蛋還不知雪的威力!)→這個機率頗高。





這是學校發的e-mail及網站上的公告:

All University of Wisconsin-Milwaukee day classes are canceled Tuesday,

December 11.



A decision regarding evening classes – those that begin after 4:30 p.m.

– will be made by 3 p.m.



反正賺到一天的假期,就要好好在家寫報告。

2 意見:

Anonymous 提到...

so glad to see this blog from website.

How a nice picture you take.

I was studying in Milwaukee before miss there so much.

Just want to say thank you!





jackie

meishan 提到...

Dear Jackie



Nice to see your message.

I like your England's pictures.

Thank you for surfing my blog.

張貼留言